CLEAN  BUSINESS-Z



PRACA - ADRESOWANIE KOPERT


Podpisujemy umowy zlecenia, o dzieło lub o współpracę !!!


Agencja Reklamowa "MINI-MAX"

05-420 Józefów k.Warszawy, ul.Moniuszki 1, NIP: 526-005-24-91

tel. 500-232-437 czynny w godz. 9.00-16.00

Działamy w oparciu o zezwolenie nr.6256 Wydziału Handlu i Usług

               

    W odpowiedzi na Twoje zgłoszenie do pracy, przedstawię po pierwsze naszą firmę.

    Jesteśmy znaną w kraju firmą reklamową, istniejącą od wielu lat, dynamicznie rozwijamy się, a więc jesteśmy pewnym podmiotem gospodarczym, z którym warto współpracować na dłuższą metę. Reklamowani jesteśmy przez Polskie Książki Telefoniczne w dziale "Reklamowe Agencje".Zajmujemy się również handlem, marketingiem bezpośrednim oraz działalnością wysyłkową.
Firmy, które prowadzą tego typu działalność, wysyłają dużą ilość listów, paczek, różnego typu korespondencji. Wiąże się to z zatrudnieniem dużej ilości osób, które zajmują się adresowaniem.
    Zatrudnienie związane jest z dużymi kosztami, w szczególności w Warszawie roboczo-godzina jest droga. Dlatego też nasza firma szuka innych rozwiązań, np.: nawiązanie współpracy z osobami spoza Warszawy.
    Innym problemem, na które natrafiają firmy wysyłkowe, które wysyłają oferty zakupu różnego typu towaru - jest adresowa baza danych, która jest coraz droższym i cenionym towarem.
    Jest tak z prostego powodu: firma która wysyła ofertę kupna grzejnika olejowego na prąd, musi mieć adres, nazwisko osoby mieszkającej we wsi lub mieście "XYZ", musi wiedzieć czy w danej miejscowości jest centralne ogrzewanie - czyli podstawowe informację z danego rejonu kraju, aby oferta była skuteczna.
    Bez sensu jest wysyłać ofertę kupna narzędzi rolniczych osobie, która mieszka w bloku w dużym mieście.
Dlatego też tego rodzaju informację w nowoczesnym handlu są niezwykle cenne i nie do zdobycia z książek telefonicznych czy z podobnych źródeł informacji.
    Firmy które prowadzą tego typu działalność, coraz częściej starają się więc mieć swoich przedstawicieli w różnych rejonach kraju. Współpraca taka musi opierać się na zaufaniu i ścisłego przestrzegania zasad umowy, ponieważ można zarobić spore pieniądze.
My również poszukujemy swoich dealerów na terenie całego kraju i wiemy, że nie jest łatwo dotrzeć do osób zaufanych i poważnie zainteresowanych zarabianiem pieniędzy.
Nie potrzebujemy wielu osób, bardziej kładziemy nacisk na ich jakość i aby nasi partnerzy byli równomiernie rozmieszczeni w poszczególnych rejonach kraju.
W Twoim rejonie zamieszkania nie mamy jeszcze swojego dealera, dlatego można jeszcze podpisać z nami umowę.
    Praca polega głównie na adresowaniu kopert i wysyłaniu formularzy. Nie wymagamy maszyny do pisania czy komputera. Wszystkie czynności można wykonać ręcznie, bez wychodzenia z domu.
    Będziemy płacić 0,50 zł. za zaadresowanie koperty i od 10 do 20 zł. za wysłanie formularza.
Możliwe jest też wysyłanie naszych ofert. Jeżeli będziesz się stosować do naszych prostych instrukcji, to dziennie można będzie zarobić 50 - 100 zł. Jest to możliwe jeżeli zaczniesz solidnie i uczciwie pracować.
    Wszystkie niezbędne materiały do pracy, dostarczamy przy pomocy poczty i oczywiście na nasz koszt. Mamy system umożliwiający współpracę z osobami na terenie całego kraju.
    Mamy również inne opcję, umożliwiające współpracę z naszą firma. Osoby operatywne, które sprawdzą się w pierwszym etapie pracy, mogą nawiązać z nami bardziej poważną i popłatną współpracę.


Co trzeba zrobić, żeby zarabiać pieniądze?

Materiały do pracy otrzymasz po opłaceniu kaucji 65 zł.

Dlaczego pobieramy opłatę?

1. Firma nasza ponosi koszty związane z korespondencją i ogłoszeniami prasowymi.
2.Nasze materiały są warte dużo więcej niż 65 zł.
3.Współpracownik inwestując tę symboliczną kwotę staje się dla nas bardziej wiarygodny, że faktycznie chce zarobić na adresowaniu
i że warto mu przekazać nasze materiały, wiedzę i doświadczenie.
4. Wiele osób brało materiały od naszej firmy i nie podejmowało pracy, a my ponosiliśmy znaczne koszty.
5. Kwota ta ma się zwrócić natychmiast po rozpoczęciu pracy.
6. Wszystkie duże firmy tak pracują.

Wydaje się nam, że w pierwszych miesiącach współpracy takie podejście do sprawy daje obu stronom gwarancję na uczciwą i owocną współpracę.


UWAGA:

Prosimy o podjęcie decyzji w ciągu 7 dni od otrzymania naszej oferty. Po tym okresie, ze względu na dużą ilość zgłoszeń, nasza oferta może nie być aktualna !!!

Prosimy o czytelne wypełnienie kuponu zgłoszeniowego i przesłanie nam łącznie z przekazem pocztowym, ewentualnie jego kserokopią, na nasz adres.
Drogą pocztową, nie przez internet !!!
Potrzebne materiały zobowiązujemy się wysłać osobom zainteresowanym adresowaniem kopert w ciągu 14 dni od daty otrzymania kaucji 65 zł.


Jeżeli nasza propozycja nie spodobała się , firma nasza życzy znalezienia odpowiedniej dla Ciebie pracy i zarobienia pieniędzy.



Gwarantujemy pełne zadowolenie !

Szczegóły pracy dostępne w siedzibie firmy oraz w internecie

na stronie www.mini-m.pl Prosimy o zapoznanie się z tymi szczegółami



kupon zgłoszeniowy - Adresowanie kopert - kliknij

Jeżeli nie posiadasz drukarki, nie musisz przysyłać kuponu zgłoszeniowego.
Wystarczy jak napiszesz na kartce dokładne swoje dane i wyślesz nam razem z pieniędzmi. Pieniądze wpłacisz na poczcie, przekazem pocztowym na nasz adres. Jeżeli chcesz szybciej otrzymać materiały, 65 zł. możesz również przesłać w dobrze zaklejonym liście poleconym


Rozmiar: 4491 bajtów

Strona główna